Fakt, że jesteśmy razem w naszej firmie nie jest dziełem przypadku.
Zrealizowaliśmy razem wiele projektów, mamy do siebie zaufanie i znamy się „jak łyse konie” – często ponad 10 lat.
Przez ten czas mieliśmy okazję się „dotrzeć” i stworzyć grono ludzi, którym ufamy i z którymi jest nam dobrze.
Stanowimy trzon naszej firmy i jesteśmy współodpowiedzialni za jakość realizowanych projektów.
Z perspektywy czasu, bazując na opiniach naszych Klientów możemy stwierdzić, że trafne przypisanie konkretnego trenera do projektu, wyczucie charakteru firmy i jej klimatu wychodzi nam bardzo dobrze.
To powoduje, że dla naszych Klientów jesteśmy partnerem w osiąganiu rezultatów biznesowych.
Jesteśmy ekspertami, ponieważ:
- potrafimy realizować bardzo skomplikowane treningi – wiemy jak docierać do tego, co w dzisiejszych czasach jest kluczowe z punktu widzenia osiągania prawdziwych zmian, czyli do przekonań i wartości,
- mamy kilkunastoletnią praktykę w biznesie, bo wierzymy, że doświadczony człowiek jest najlepszym partnerem dla naszych Klientów,
- prowadziliśmy projekty, które zakończyły się konkretnymi wynikami, a to gwarantuje naszym Klientom dostęp do sprawdzonych i skutecznych rozwiązań,
- kochamy to, co robimy i stale się doskonalimy, bo dzięki temu oferta dla naszych Klientów jest profesjonalna i zgodna z aktualnymi trendami,
- jesteśmy skuteczni, bo stale weryfikujemy jakość i efekty naszej pracy, dzięki temu realizowane przez nas projekty są dopasowane do wymagań nowoczesnego biznesu.
Gwarancją osiągnięcia wyniku są LUDZIE, tworzący nasz zespół.
Kliknij w zdjęcie aby zobaczyć szczegóły
Piotr Lawendowski
Leszek Tryczuk
Krzysztof Bajda
Andrzej Lewandowski
Grażyna Borowska
Krzysztof Stefaniak
Piotr Benedyk
Zbigniew Olszewski
Grzegorz Maszkowski
Wojciech Kłos
Bogusław Foryś
Aneta Liszka
Sylwester Pietrzyk
Wiktor Siegel
Piotr Zagdański
Krzysztof Pilarczyk
Marta Waszczuk
Katarzyna Jarosz
Łukasz Sowiński
Piotr Lawendowski
Konsultant z 16-letnim doświadczeniem biznesowym m. in. w następujących obszarach: komunikacja, feedback, współpraca w ramach zespołów na bazie metody Discovery Insights, sprzedaż.
Specjalizuję się również w optymalizacji procesów sprzedaży, budowaniu efektywnych pipelinów, które zwiększają efektywność i skuteczność w procesie zarządzania zespołem sprzedażowym.
Jestem autorem aplikacji i kompleksowego systemu wspierającego bieżący feedback w organizacji – www.focusonfeedback.pl. Udało mi się z sukcesem wdrożyć metodę Discovery Insights i usprawnić pracę pomiędzy działami.
Moim drugim obszarem specjalizacji jest sprzedaż, zarządzanie sprzedażą, optymalizacja procesów sprzedaży oraz budowanie efektywnych pipelinów. Kluczowe jest dla mnie tworzenie otoczenia sprzyjającego budowaniu atmosfery zaufania pomiędzy ludźmi w zespole. Wspólnie z Klientem tworzę plany usprawniania komunikacji zespołowej oraz między-działowej.
Tworzę kompleksowe procesy rozwoju całych organizacji wykorzystując potencjał mojego 20-osobowego zespołu trenerskiego.
Mam przyjemność pracować między innymi z takimi Klientami jak :
Mercedes Benz, Siemens, ECHO Investmets, Atlas Copco, Thales, Konica Minolta, Get It.
Wyznaje zasadę „chirurgicznego” podejścia do procesów rozwoju.
Specjalizacja:
- Komunikacja, feedback
- Budowanie zespołów w oparciu o metodę Discovery Insights – certyfikowany konsultant.
- Certyfikowany konsultant Facet 5
- Efektywność sprzedaży – audyty i badania efektywności handlowców.
- Treningi + Doradztwo: Umawianie spotkań, Komunikacja z Klientem, Sprzedaż B2B, Negocjacje, Prezentacje,Budowanie Skutecznej argumentacji,
- Optymalizacja procesu sprzedaży praca na KPI.
- Doradztwo dotyczące tworzenia kompleksowych planów szkoleniowych dla całych organizacji
Doświadczenie zawodowe:
- 15 lat doświadczeń zawodowych w sprzedaży.
- Pracował w na stanowiskach Sales Manager, Key Account Manager, Dyrektor Sprzedaży, Konsultant w wielu branżach.
- Pracował między innymi w DOOR Poland, Mercuri International, obecnie odpowiedzialny za rozwój marki Focus On Training na rynku polskim.
Co jest dla mnie ważne:
- odpowiedzialne doradztwo – skupienie się na prawdziwych celach i potrzebach mojego Klienta
- uczciwość i otwartość w rozmowach o możliwych rozwiązaniach (nie tylko biznesowych)
- bycie dobrym ojcem – to wymagające przy 2 energicznych córkach
Hobby:
- motoryzacja – jestem honorowym prezesem klubu Focus Klub Polska, który stworzyłem z miłości do samochodów
- muzyka filmowa (Hans Zimmer, John Williams, Ennio Morricone)
Leszek Tryczuk
Doświadczony handlowiec i konsultant w obszarach sprzedaży, budowania trwałych relacji biznesowych, analizy potrzeb szkoleniowych i tworzenia planów rozwojowych dla pracowników.
Przez blisko dwadzieścia lat zdobywał doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży oraz budowania i rozwoju relacji biznesowych, zarówno w polskich, jak i międzynarodowych firmach – m. in. przez ponad 10 lat był związany z firmami Microsoft i Atos, gdzie zajmował się doradztwem, projektowaniem i sprzedażą dedykowanych rozwiązań IT dla Klientów, głównie z obszaru Administracji Publicznej.
Następnie doradzał, dostarczał i obsługiwał rozwiązania dopasowane do zróżnicowanych potrzeb Klientów w zakresie świadczeń pozapłacowych i systemów motywacyjnych dla pracowników oraz budowania lojalności w biznesie.
Od kilku lat związany z branżą szkoleniową, gdzie spełnia się jako konsultant i doradca w obszarze budowania kompleksowych planów szkoleniowych zarówno dla poszczególnych grup pracowników, jak i dla całych organizacji. Zajmuje się budowaniem partnerskich – opartych na wzajemnym zaufaniu – relacji z Klientami, a także analizą potrzeb szkoleniowych oraz tworzeniem dedykowanych programów treningowych i ofert.
Specjalista w zakresie selekcjonowania i analizowania informacji oraz wyciągania logicznych wniosków, co w połączeniu z zamiłowaniem do szczegółów jest gwarancją optymalnych, a tym samym efektywnych rozwiązań dla Klientów, które pozwalają osiągać założone cele.
Krzysztof Bajda
Trener biznesu, coach i konsultant. Doświadczony autor licznych programów szkoleniowych i projektów wspierających wszechstronny rozwój firm i organizacji.
Jego główne obszary pracy zawodowej to: szkolenia z zakresu obsługa klienta, sprzedaży, negocjacji handlowych, budowania zespołu i współpracy w zespole; prezentacji handlowych i autoprezentacji, szkolenia z zakresu train the trainer, motywowania, zarządzania, mentoringu oraz coachingu (menedżerskego i life-coachingu). Zajmuje się także doradztwem w zakresie rozwoju pracowników w organizacji, tworzenia programów lojalnościowych, budowanie trwałych relacji z klientami, tworzenie standardów jakościowych w zakresie efektywności pracy, optymalizacji wyników pracy oraz tworzenie systemów motywacyjnych.
Doświadczenie zawodowe zdobywa od 21 lat między innymi we współpracy z renomowanymi firmami szkoleniowymi: Power Business Associates, GB Resources, Energy Training, Demos Polska. Jest absolwentem St Patrick’s College Irlandia. Posiada certyfikat International Coaching Federation.
Ma 52 lata. Jego hobby to motoryzacja i podróże po świecie w celu poznawania innych kultur i ciekawych miejsc. Bardzo lubi poznawać ciekawych ludzi, którzy mają jakąś życiową pasję. Poza tym lubi ciekawe towarzystwo, dobrą kuchnię i fotografowanie.
Andrzej Lewandowski
Trener i konsultant biznesowy, chirurg, nauczyciel akademicki, biznesmen, menedżer, tłumacz.
Absolwent Akademii Medycznej w Warszawie oraz University of London (MBA in International Management). Pracował w wielu krajach na różnych kontynentach, w dużych korporacjach międzynarodowych, na różnych stanowiskach. Przez 12 lat był Dyrektorem Generalnym międzynarodowej firmy medycznej.
Wieloletni wykładowca i kierownik dydaktyczny programu Executive MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania (negocjacje międzykulturowe, kultura organizacji.
Autor szkoleń: “Jak zbudować kulturę innowacji”, “Pokonywanie różnic międzykulturowych w biznesie”, “Zarządzanie zespołem wielokulturowym”, “Etykieta w biznesie”, “Komunikacja w wielokulturowej firmie”.
Prowadził szkolenia m.in. dla firm: Coca Cola, General Electric, General Motors, Lafarge, ABB, ABB University, Frito Lay, Motorola, Hewlett-Packard, Francuski Instytut Zarządzania, Orlen, Shell, Bovis, Orlen-Gaz, Linklaters, Alcatel-Lucent, Akademia Liderów Rynku Kapitałowego, Adecco, Tetra, Warbud, Bayer, Philip Morris Int., Maspex, Danfoss, Johnson & Johnson, Polpharma, Teva, DZ Bank, BGK, Nestle, Elite Cafe, Eniro, Avon, Schott, Akzo Nobel, Hellmann, Telekomunikacja Polska SA., Atmoterm, TRW, Phoenix Pharma, Unilever, Aegis Media, ZEB, SKF, Prema, Mitsubishi, Lurgi, Greenpeace, Agfa, MPO, Getin Bank, Compfort Meridian, Kompania Piwowarska, Rossmann, Gefco, Zarząd Mazowieckiego Portu Lotniczego, Benefit Systems, Mine Master, Orange, UBS, Japan Tobacco Int., Reckitt Benckiser, Deloitte …
Wykształcenie:
- Akademia Medyczna w Warszawie, wydział lekarski (specjalizacja II stopnia z chirurgii ogólnej, doktorat z patofizjologii choroby oparzeniowej)
- Uniwersytet Londyński, Royal Holloway College (Master of Business Administration in International Management)
Grażyna Borowska
Od ponad dziesięciu lat pracuje jako trener-konsultant. Z dużymi sukcesami prowadzi cykle warsztatów w ramach projektów Talent Management w segmencie bankowym, telekomunikacyjnym i produkcyjnym.
Jej głównym zadaniem w tych projektach jest przygotowanie kandydatów do objęcia stanowisk kierowniczych. W ramach tych programów przygotowała również grupy mentorów do pełnienia roli opiekunów młodych talentów. Brała też udział we wdrażaniu systemu ocen pracowniczych i systemu badania efektywności szkoleń w Polkomtel S.A.
Jest autorką scenariuszy szkoleń multimedialnych przygotowujących do rozmów oceniających (dla kadry kierowniczej i pracowników). Prowadziła wykłady na konferencjach i studiach podyplomowych na temat szkoleń i rozwoju pracowników.
Od trzech lat pracuje jako coach. Posiada uprawnienia do prowadzenia coachingu i business coachingu. W obszarze coachingu posiada doświadczenie w pracy z kadrą menedżerską i trenerami biznesu.
W ramach metodologii Insights przeprowadziła kilkadziesiąt szkoleń z zakresu komunikacji i zarządzania dla specjalistów i kadry kierowniczej wszystkich szczebli. Koncepcję typów Insights Discovery i Extended DISC wykorzystuje również w pracy coachingowej.
Jej główny obszary specjalizacji w szkoleniach to: zarządzanie zespołem, zarządzanie szkoleniami, mentoring i coaching. Jako trener ceniona jest za profesjonalizm, wiedzę, umiejętność budowania relacji z uczestnikami szkoleń oraz dynamiczny, interaktywny sposób prowadzenia zajęć.
Pracowała z pracownikami takich firm, jak: Abbott Laboratories, Aegon TUŻ SA, Assecco, Auchan Polska, AXA Polska, AT Media, Bank Polskiej Spółdzielczości, Bigram, Budimex SA, Centrum Bankowości Bezpośredniej, CMC Zawiercie, Deutsche Bank Polska, Ernst & Young, GlaxoSmithKline, Golden Floor, KLM, Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych,, Medagro +Pharma, Millenium Leasing, Ministerstwo Finansów, Narodowy Bank Polski, Nordea Bank, Oriflame, Orix Polska, Pekao SA, PKP Nieruchomości, Polkomtel SA, Pramerica, Premium Logistics, RWE Polska, Saint-Gobain, Sony Polska, Strauss Cafe, Teva Pharmaceuticals Polska, Time SA, VB Leasing Polska, Vibracoustic Polska, Vision Express, Vos Logistics, Zakład Ubezpieczeń Społecznych i in.
Wykształcenie:
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego
Krzysztof Stefaniak
Ekspert, menedżer, konsultant oraz trener.
Doświadczenie zdobywał pracując w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Jego atutem jest wiedza i doskonałe rozumienie funkcjonowania korporacji oraz zachodzących w nich procesów komunikacyjnych.
Pierwsze warsztaty szkoleniowe prowadził w 1994 roku. Od tego czasu nieustannie rozwija swoje umiejętności w pracy szkoleniowej i konsultingowej z kadrą kierowniczą wysokiego szczebla. Specjalizuje się w obszarach związanych z rozwojem kompetencji menedżerskich, kompetencji komunikacyjnych, prowadzeniu assementów oraz wdrażaniu modeli kompetencyjnych dla średnich i dużych przedsiębiorstw. Projektował też i wdrażał indywidualne programy rozwojowe dla kadry kierowniczej.
Pracując w takich firmach, jak: Telewizja Polska, Asseco Poland, Nestle, Tele 5, Microsof zaprojektował oraz wdrożył m.in. programy rozwojowe: Akademię Menedżera, Coaching Development Programme, Individual Development Programme.
Podczas swojej kariery zawodowej jako Dyrektor Personalny przeprowadził wiele warsztatów coachingowych oraz facylitacji z menedżerami wszystkich szczebli zarządzania.
Posiada również doświadczenie z pracy w administracji państwowej, był zatrudniony w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej jako specjalista ds. szkoleń..
Prowadził szkolenia m.in. dla: Asseco, Telekomunikacja Polska SA, Fine Cast TV, Nestle, Benefit Systems, Samsung, Schindler Polska, Post Data, OPTeam, Macrosoft i in.
Wykształcenie:
- Wyższa Szkoła Pedagogiki Specjalnej w Warszawie
- Certyfikat Mediatora Pojednawczego
- Certyfikat ukończenia kursu Development of National Adult Training System wydany przez International Labour Organization – International Training Center w Turynie
- Certyfikat ukończenia studium “Podstawy zarządzania dla Kierowników” w Krajowej Szkole Administracji Publicznej
- Certyfikat Noble Manhattan – Coaching Training
Piotr Benedyk
Trener umiejętności miękkich, trener mentalny, coach, mentor, psycholog. Wszechstronny specjalista w zakresie kształcenia umiejętności miękkich i mentalnych.
Posiada międzynarodowy certyfikat coacha – International Coaching Community (ICC), certyfikat Extended Disc, CoachWise (ICF) oraz certyfikat Mentor CoachWise. Jest mentorem w organizacji wspierającej przedsiębiorców Youth Business Poland, która jest częścią The Prince’s Youth Business International. Organizacja ta wspiera rozwój przedsiębiorczości w 35 krajach.
Posiada szerokie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu: efektywnej sprzedaży, profesjonalnej obsługi klienta, radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta, współpracy w zespole, kierowania zespołem, coachingu, prezentacji, negocjacji, rozwiązywania konfliktów, radzenia sobie ze stresem, asertywności, komunikacji, inteligencji emocjonalnej, budowania zespołu, motywowania, zarządzania zmianą.
Swoje doświadczenie biznesowe zdobywa od 15 lat. Pracował z wieloma klientami w różnych branżach jak: informatyka, bankowość, finanse, ubezpieczenia, motoryzacja, doradztwo, medycyna, logistyka, przemysł paliwowy i gazowy, energetyka telekomunikacja, reklama, media, nieruchomości, specjalistyczne technologie.
Od wielu lat współpracuje z Akademią Toyoty i Lexusa pełniąc rolę trenera oraz sędziego certyfikacyjnego sprzedawców i doradców serwisowych, gdzie szkoli i ocenia poziom sprzedaży i doradztwa. Jest twórcą metody 4 training, którą wprowadza i wykorzystuje podczas swojej pracy w wielu firmach handlowych.
Współpracuje z radiem TOK FM i RDC jako ekspert od umiejętności miękkich. Jest autorem wielu artykułów o tematyce psychologicznej w wielu pismach branżowych i specjalistycznych.
Ma 42 lata. W wolnych chwilach gra na waltorni, akordeonie, pianinie, trąbce i gitarze.
WYKSZTAŁCENIE:
- Uniwersytet Warszawski
- Psychologia ( 5-letnie studia magisterskie)
- Akademia Muzyczna im. Fryderyka Chopina
- Wydział instrumentalny (5-letnie studia magisterskie)
- Certyfikacja International Coaching Certyfication (ICC)
- Certyfikat CoachWise Essentials (ICF)
- Certyfikacja Extended Disc
- Tysiące godzin szkoleniowych
- Setki godzin coachingowych
Zbigniew Olszewski
Doświadczony menedżer, konsultant i trener. Od 2015 wspólnik Streams Polska.
Specjalizuje się w dwóch nurtach. Pierwszy to projekty szkoleniowe w zakresie Zarządzania i Sprzedaży (18 lat). Drugi to wdrożenia, doradztwo i konsultacje w Zarządzaniu Projektami (12 lat), ze szczególnym uwzględnieniem Marketing Automation (3 lata).
Szkolenia i rozwój kompetencji (wybrane):
- „Coaching dla kierowników operacyjnych Statoil” – uzyskane zakontraktowane wyniki w kolejnych latach (1. wstrzymanie rotacji na ustalonym poziomie, 2. Uzyskanie poziomu sprzedaży przez system codziennej edukacji w sprzedaży detalicznej – (140 osób))
- Podniesienie wielkości sprzedaży poprzez uruchomienie Aktywnej Sprzedaży w Banku PKO BP (ponad 20 grup szkoleniowych poprowadzonych osobiście)
- Wprowadzenie standardów sprzedaży oraz systemu permanentnej edukacji dla Kierowników sieci placówek detalicznych Redan S.A (przygotowanych osobiście ponad 50, a w projekcie ok.150 kierowników)
- ”Rozwój kompetencji menedżerskich Leaderów i Project Managerów” w ramach ATOS Academy (IT) – blisko 95% wskaźnik rekomendacji uczestników szkoleń)
- „ Zarzadzanie projektem w banku internetowym” – wszyscy menedżerowie mBanku przygotowani I zmotywowani do realizacji setek projektów (między innymi wejścia na zewnętrzne rynki), podniesienie efektywności finansowej przedsięwzięć
- „Przeniesienie produkcji z 3ch zakładów do Opola – Nutricia” – interwencyjne przygotowanie zespołów projektowych I współtworzenie organizacji projektu
- Szkolenia i wdrażanie standardów Project Management w: Dr Irena Eris, Johnson&Johnson, Nutricia, Ferrero
Konsultacje i doradztwo w Zarządzaniu Projektami (wybrane):
- „Zarządzanie projektem w praktyce w Bridgestone Poznań” – 206 pracowników pracuje na przygotowanej wspólnie Instrukcji zarządzania zadaniowego i projektowego
- „Zarządzanie projektem w praktyce w Redan SA (przemysł odzieżowy)” – 60 menedżerów działa w oparciu o opracowany wspólnie system zarządzania.
- „Zarządzanie projektem ZPC „Otmuchów” (przemysł spożywczy)” – 30 menedżerów warsztaty wdrożeniowe opracowanego systemu zarządzania.
- Coaching menedżerski w Red CD Project dla PMów ‘Wiedźmin” i „CyberPunk”
- Implementacja systemu iPresso Marketing Automation w Infiniti i BZ WBK
- W sumie w szkoleniach i warsztatach dla małych grup (4-14 osób) przeprowadził ponad 1500 dni zajęć, dla ponad 6000 menedżerów i pracowników.
Projekty doradczo – szkoleniowe między innymi dla:
Nutricia, mBank/BRE Bank, Santander Universidades (BZ WBK), BGK, TUZ TUW, ERGO (Hestia), General Motors, Renault, Mercedes, Era (T-Mobile), TP SA(Orange), INDITEX (Zara), Raben, Ceramika Paradyż, Ferrero Polska oraz Ferrero Zakład Produkcyjny, Brown Forman, Diageo, ZPC Otmuchów, PepsiCo, Philips Polska, Unilever, Heinz, NovoNordisk, Hartmann, BASF, PKN Orlen, Statoil….
Grzegorz Maszkowski
Trener biznesu, konsultant, coach
Doświadczenie zdobywał m.in. jako:
- Szef Biura Reklamy (tygodnik motoryzacyjny)
- Szef Działu Marketingu (hurtownia paliw i użytkowych płynów samochodowych)
- Przedstawiciel Handlowy w International PolySacks GmbH
- Kierownik Szkoleń Sprzedaży (WSiP)
- Trener, Coach, Konsultant, Training Consultant, Action Learning Set Advisor, Trainer’s Supervisor
- Lider projektów szkoleniowych (zarządzanie grupami trenerów i/lub instruktorów outdoor)
- Stypendysta Montanuniversitat Leoben w Austrii
- Jako Trener Sprzedaży, Negocjacji i Obsługi Klienta rozwijał kompetencje pracowników takich firm, jak: – Abbott Laboratories, Adamed, Adecco, Aegon, Agros Nova, Alab, Altadis (wcześniej: Seita), Bank BZ WBK, BPH PBK Brokerage, BRE Bank, Carlsberg-Okocim, Carrefour Express, Citibank Handlowy, DaimlerChrysler Automotive, Frito Lay, General Motors (Opel), Gefco, GlaxoSmithKline, Egis , Goodyear, Grupa SITA, Hellmann, Herbapol Lublin, Hortex, Johnson Diversey, Kompania Piwowarska, Nissan, Norauto, Novo Nordisk Pharma, Orfe, Perfetti Van Melle, PZU, Sygma Bank, Telekomunikacja Polska, Tabuk, TEVA, Vattenfall, Wittchen.
Praktyk projektowania i prowadzenia szkoleń o bardzo dużym doświadczeniu.
Od stycznia 1998r. prowadzi szkolenia metodami warsztatowymi. Poprowadził w ten sposób ponad 20.000 godzin szkoleń dla pracowników ponad 135 firm / instytucji. Prowadzi szkolenia na
różnych poziomach w strukturach organizacyjnych firm (od przedstawicieli handlowych po Top Management).
Bogusław Foryś
Jest doświadczonym menedżerem i trenerem.
Od 2014 będąc wspólnikiem w firmie Streams Polska dba o wysoki poziom merytoryczny oferty. Nasi klienci korzystają z jego dorobku zwłaszcza w warsztatach z zakresu zarządzania, szczególnie zarządzania sprzedażą i kierowania zespołami sprzedażowymi oraz warsztatach z zakresu negocjacji i sprzedaży a także zarządzania czasem i projektami. Jego wiarygodność płynie również z oparcia o praktykę. Kierował zespołami sprzedażowymi przez ponad 8 lat: jako Key Account Manager i Dyrektor. Niezwykle praktycznym doświadczeniem jest możliwość uczestniczenia w programach dostarczanych przez trenera biznesu z 16 letnim dorobkiem.
- Projektował, przygotowywał oraz realizował projekty rozwoju kompetencji biznesowych dla pracowników Sieci AHOLD I Grupy Saint Gobain – uniwersytet Saint Gobain.
- Wdrażał zmiany związane z nowymi koncepcjami działania i prowadził w związku z tym kompleksowe konsultacje, warsztaty i szkolenia dla dozoru Zakładu Górniczego Polkowice Sieroszowice oraz dla menedżerów produktów firmy Mitsubishi Electric wdrożenie standardów pracy z klientem rynku BtB.
- Prowadził treningi sprzedaży i wdrażania standardów sprzedażowych, np.: Podniesienie wielkości sprzedaży poprzez uruchomienie Aktywnej Sprzedaży w Banku PKO BP i wprowadzenie zasad planowania i rozwoju klienta kluczowego dla pracowników sprzedaży firmy PEPSI ( business development manager).
- Przygotował i prowadził wielkoobszarowe projekty szkoleniowe finansowane z środków EFS np. dla firmy HJ HEINZ.
- Rozwijał kompetencje negocjacyjne pracowników działów zakupu takich firm jak: EUROVIA, TOPEX, TESCO Polska, Onninen, Timken, Saint Gobain, Paul Hartmann Polska
- Wspierał zespół projektowy w przeniesieniu produkcji z 3ch państw EU do Polski: „Przeniesienie produkcji z 3ch zakładów do Opola – Nutricia”
- Współtworzył i prowadził warsztaty Employer Branding dla Santander Universidades.
Prowadził projekty doradczo – szkoleniowe między innymi dla KGHM, ING Bank Śląski, BSH, Kolporter, DHL, PKN Orlen, Mondial Assistance, Raben, Mattel, Procter&Gamble, Statoil, Druk-Pak, Polska Grupa Farmaceutyczna, Atlas Copco, Shell Gas, Bridgestone, ERA GSM i wielu innych. Łącznie ponad 1100 przeprowadzonych dni szkoleniowych w różnych organizacjach (FMCG, dystrybucja, farmacja, telekomunikacja, finanse i bankowość, logistyka, motoryzacja, IT). Absolwent Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie, dyplom magistra inżyniera uzyskany z wyróżnieniem Ministra Edukacji Narodowej
Urszula Ptak
Menedżerka i dyrektor handlowy z ponad 20-letnim doświadczeniem zarówno w polskich jak i zagranicznych firmach branży IT, usługowej i marketingowej.
Ukończyła fizykę na Uniwersytecie Jagiellońskim, jest absolwentką kursów i szkoleń Management Centre Europe w Brukseli. Po kilku latach kariery naukowej w Państwowej Akademii Nauk i uniwersytecie w Marsylii objęła stanowisko szefa Działu Sprzedaży w 2Si. Następnie przez 9 lat była związana z firmami Microsoft oraz CISCO Systems, gdzie zajmowała stanowiska zarządzania sprzedażą i rozwojem relacji biznesowych na rynku polskim. Była również dyrektorem handlowym w firmie Asseco oraz, jako Interim Manager, dyrektorem zarządzającym Managerpoint.
Była też założycielką i prezesem marketingowo-konsultingowej agencji Idealia, specjalizującej się w prowadzeniu kampanii marketingowych i PR dla firm z branż: transportowej, usługowej, meblarskiej, IT i finansowej).
Kompetentna i konkretna, jest mistrzynią w budowaniu sytuacji wygrany-wygrany, w której zyskują obydwie strony. Poza zajęciami zawodowymi pasjonuje się literaturą. W październiku 2007 roku na rynku ukazała się jej książka pt. „Inne drzewo”.
Od 2007 roku prowadzi samodzielną działalność jako trener, konsultant zawodowy i coach. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu marketingu i pozyskiwania klientów (w tym marketingu i PR w internecie oraz mediach społecznościowych), a także szkoleniach menedżerskich i z obszaru umiejętności osobistych. Jest posiadaczką certyfikatu trenerskiego firmy FranklinCovey CEE.
Wcześniejsze doświadczenia zawodowe:
- 2005-2007 – CISCO Systems – dyr. ds. kluczowych klientów,
- 1998-2005 – Microsoft – dyrektor sprzedaży,
- 1995-1998 – 2Si Sieciowe Systemy Informacyjne – szef działu sprzedaży,
- 1994-1994 – Polska Akademia Nauk – pracownik naukowy.
- Prowadziła szkolenia m.in. dla firm: Roche Polska, Shell Polska, LPP Sp. z o.o. Avnet Polska, Nutricia, PricewaterhouseCoopers, Ernst & Youg, Warbud, Pentor, Biuro informacji Kredytowej, Terracasa, Johson & Johnson, Volvo.
Wykształcenie:
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, wydział fizyki.
W sieci:
- EnFace: Urszula Ptak-Małysiak (źródło: Computerworld 2007)
- Wabienie partnera (źródło: CRN Polska 2002)
- Powstało stowarzyszenia Interim Managerów (TwojeInnowacje.pl – maj 2009)
- Budowały dom zwierzęta – czyli jak to z e-administracją w Polsce było (Computerworld 2007)
Wiktor Siegel
Ekspert, konsultant oraz trener.
Posiada ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu, marketingu i sprzedaży.
Konsultant, trener i coach z 15-letnim doświadczeniem.
Specjalizuje się w Zarządzaniu Projektem, Zarządzaniu Zmianą, Wdrażaniu Strategii, Przywództwie, Motywacji, Coachingu oraz Sprzedaży B2B.
Prowadzenie projektów szkoleniowych jest jego pasją.
Każde szkolenie traktuje jak kolejne wyzwanie, dlatego szczególnie lubi warsztaty z wymagającymi uczestnikami, pasjonatami tematyki szkolenia. Koncentruje czas i uwagę uczestników na rzeczach najważniejszych, decydujących o wzroście skuteczności.
Autor programów z zakresu sprzedaży doradczej i relacyjnej.
Zrealizował ponad 3500 treningów, dla wielu branż.
Wykształcenie:
- 1987-1993 – lekarz medycyny. Uniwersytet Jagielloński, Collegium Medicum, Wydział Lekarski
- 1996 – lekarz radiolog, egzamin specjalizacyjny
Studia podyplomowe:
- 1994-1996 – Zarządzanie i administracja, Instytut Zdrowia Publicznego, Uniwersytet Jagielloński, Kraków
- 2003-2005 – Professional Diploma In Marketing, Chartered Institute of Marketing, London
Doświadczenie zawodowe:
- 1987-1991 – Prezes Oddziału Akademickiego PTTK w Krakowie
- 1990-1993 – Licencjonowany Przewodnik Tatrzański
- 1993-1996 – Przedstawiciel Medyczny w Johnson & Johnson
- 1996-2000 – Dyrektor Przedstawicielstwa Bracco Imaging w Polsce
- 2000-2006 – Sales Manager & Coach, Hipokrates Kraków
- 2000-2011 – Project Manager, Trener i Konsultant, DOOR Training & Consulting
- 2011-2014 – Business Development Director, DOOR Consulting
- obecnie – Implementation Manager, Wspólnik exploHR
Członkostwo w organizacjach zawodowych:
- Chartered Institute of Marketing, London
- Instytut Zarządzania w Warszawie
- Akademickie Koło Przewodników Tatrzańskich w Krakowie
- Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa w Krakowie
Dr Anna Masłoń-Oracz
Praktyk z zapleczem naukowym, ekonomistka, politolożka, businesswoman, specjalistka w zakresie doradztwa biznesowego, funduszy pomocowych UE i Banku Światowego, koordynator i uczestnik kilkudziesięciu projektów o wartości ponad 180 mln PLN.
Wcześniej jako wiceprezes zarządu spółki grupy PKN ORLEN odpowiedzialna na rozwój Parku przemysłowo-technologicznego w Płocku.
Prowadziła projekty restrukturyzacyjne, działania rozwojowe i doradcze dla firm z szerokiego wachlarza branż mi.n chemicznej, finansowej, medycznej, produkcyjnej.
Przez kilka lat była koordynatorem regionalnym jednego z największych projektów edukacyjnych w Europie (ponad 35 mln zł), realizowanego w ramach SPORZL.
Realizowała projekty m.in. dla takich podmiotów jak: Oriflame, Dr. Irena Eris, SGH, Urząd Miasta St. Warszawy, Heinz, Danone, Raben, Torfarm, OBR PR, Statoil, Johnson & Johnson, Royal Unibrew, Ciech, Lotos, Nurticia, Prima, Luxmed.
Wykłada w Szkole Głównej Handlowej, prowadziła zajęcia na studiach MBA HR.
Piotr Zagdański
Ponad 20 letnie doświadczenie w zakresie doradztwa, szkoleń, coachingu i mentoringu.
Praktyk w zakresie Human Resources.Tworzył i dostarczał rozwiązania HR dla największych Firm na rynku polskim: GM, PKOBP, Maspex, Pepsico, Simens, Mercedes, Heinz, DS Smith, Formpol, Murator, HOOP, LUXMED.
Specjalizuje się w doradztwie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.Posiada bogate doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu systemów,standardów zachowań oraz narzędzi do oceny realizacji standardów i kompetencji zawodowych.
Prowadził projekty obejmujące budowę modeli kompetencyjnych, określenie standardów obsługi oraz zdefiniowanie działań naprawczych w zakresie realizacji celów organizacji.Jest autorem projektu „Qualitykonsultant” wykorzystywanego w Punktach Dealerskich Opla w celu podniesienia poziomu realizacji standardów obsługi klienta.
Jest ekspertem ds. monitoringu i oceny efektów szkoleń. Jest autorem badań kwestionariuszowych z zakresu oceny potrzeb szkoleniowych.
Stworzył Centrum Badań specjalizującym się w badaniach kwestionariuszowych, feedback 360, ocenie kompetencji zawodowych.
Jest absolwentem Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Wojciech Kłos
Konsultant, trener biznesu i coach. Ekspert w zakresie rozwoju umiejętności zarządzania, komunikacji oraz talentów personalnych.
Posiada ponad 20 lat doświadczeń, które zbierał dostarczając rozwiązania biznesowe między innymi dla branż: motoryzacyjnej, przemysłowej, elektronicznej, finansowej i bankowej, FMCG, farmaceutycznej, tekstylnej, telekomunikacyjnej itd.
Uczestniczył w programach rozwoju talentów prowadząc wiele sesji coachingowych dla młodych menedżerów, kandydatów na stanowiska menedżerskie oraz ekspertów (Atos IT Services, Redan SA, Frito Lay itd.). Współzarządzał i/lub współuczestniczył w wieloobszarowych projektach dofinansowanych w ramach EFS (Heinz Polska, DHL Supply Chain, Amica, Mediacom, Redan – Top Secret, Zakład Górniczy Polkowice – Sieroszowice – KGHM, Warbud).
Przeprowadził ponad 1800 dni szkoleniowych miedzy innymi dla: General Motors (1994-2001 w ramach „Opel Academy”), ERA (T-Mobile), Polkomtel, Alcatel Lucent, Iveco, Daimler Chrysler, Scania, DAF, Jungheinrich Polska, Toyota Industries, Bridgestone, Philips, Philips Lighting, Sony, KonicaMinolta, PepsiCo, Renault, Statoil, TUZ TUW, Signal Iduna, PKO BP, PBI, Bank handlowy, AIG Bank ,Polska, Schwarzkopf Professional (członek Europe Henkel Academy), Polpharma, ASA, ABB, IBM, Vatenfall, Ahold, Royal Unibrewery, Stock Polska, Ratex, Copy Partner itd.
Wspierał swoim doświadczeniem i przygotowywał trenerów wewnętrznych w firmach; BGŻ, Redan, Jungheinrich, Grupa Żywiec).
Ceniony za refleksyjną analizę, trafny feedback i umiejętność naprowadzania na skuteczne rozwiązania.
Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego na wydziale nauk historycznych. Historia do dziś pozostała jego pasją.
Krzysztof Pilarczyk
W ciągu 24 – letniej pracy trenerskiej zrealizował ponad 2400 dni szkoleniowych.
Od 24 lat związany z różnymi obszarami życia biznesowego. Menedżer, trener, przedsiębiorca, twórca programów szkoleniowych.
Jest też autorem szkoleń z zakresu budowania zaangażowania i motywacji pracowników, zarządzania różnorodnością w organizacji, zarządzania wiekiem, tworzenia kultury współodpowiedzialności, wprowadzania zmian oraz przywództwa opartego o koncept Positive Organisational Scholarship.
W swoich programach wykorzystuje metody i narzędzia menedżerskie i motywacyjne takie jak metoda Crash Meeting, Manifest Menedżera na Ciężkie Czasy, Detoks Motywacyjny i inne.
Krzysztofa interesuje idea turkusowych organizacji, gdzie zespoły są autonomiczne i samozarządzające się i gdzie zmienia się rola liderów, którzy nie tyle prowadzą zespół, co wspiarają go w ‘samoprowadzeniu”
Poza szkoleniami i warsztatami przeprowadza wystąpienia dla dużych audytoriów z tematów związanymi z zagadnieniami współczesnych trendów w zarządzaniu,
- tworzeniu w firmie kultury współodpowiedzialności
- budowanie zaangażowania pracowników w zmiany
- wzmacnianie sprężystości i odporności na niepowodzenia
- zarządzanie gniewem
Marta Waszczuk
Strateg, trener, mentor, coach.
Pracuję z osobami i organizacjami, które chcą pomnożyć swoją efektywność, stać się liderami rynku lub go zupełnie zmienić.
Towarzyszę w celowym, świadomym i strategicznym eliminowaniu rzeczy nieistotnych, by skupić się na tym co najważniejsze.
Pomagam budować przewagę konkurencyjną w świecie, który jest coraz bardziej nieprzewidywalny, niepewny, złożony i niejednoznaczny.
Zajmuję się wykorzystywaniem osiągnięć neuronauki i design thinking w projektowaniu strategii, transformacji, innowacji i rozwiązywania złożonych problemów. Fascynują mnie nowe technologie i ich moc wykładniczego pomnażania osiąganych rezultatów.
Specjalizuję się w:
- Sztuce zwiększania efektywności (zarządzanie sobą w czasie, energią, uwagą, stresem, relacjami, emocjami, pułapki myślenia i podejmowania decyzji)
- Tworzeniu innowacji metodą design thinking (myślenie projektowe: od badania sytuacji poprzez definiowanie problemu, tworzenie pomysłów, prototypów, testowanie i wdrażanie rozwiązania)
- Projektowaniu strategii i przewagi konkurencyjnej w czasach cyfrowej transformacji
Jestem:
- absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (finanse i bankowość, zarządzanie) i Jonkoping International Business School,
- mentorem startupów w ramach BiznesLab i Youth Business Poland
- certyfikowanym coachem International Coaching Community
- założycielką fundacji Be Proactive
- autorką książki „Mamy, wracamy” dla kobiet szukających sposobu na powrót do aktywności zawodowej
- mamą trójki dzieci, fanką esencjalizmu i książek non-fiction.
Aneta Liszka
Trener biznesu
Jestem trenerką biznesu, certyfikowaną trenerką I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego z ponad 10–letnim doświadczeniem w projektowaniu i powadzeniu projektów rozwojowych i szkoleniowych. Od ponad 10 lat jestem związana z branżą HR i z firmami doradztwa personalnego. Rekrutowałam, byłam asesorem AC/DC, tworzyłam programy talentowe, ścieżki rozwoju oraz rozwojowe programy menedżerskie, jako specjalista L&D.
Specjalizuję się w szkoleniach z zakresu:
- HR: rekrutacja i selekcja, wywiad kompetencyjny, ocena okresowa, wdrażanie pracowników;
- rozwoju umiejętności menedżerskich: prowadzę dla biznesu szkolenia z asertywności, wprowadzające nowo awansowanych menedżerów w tajniki zarządzania, wspieram nowo powstające zespoły oraz zespoły w kryzysie poprzez coaching zespołowy
- efektywności osobistej: zarządzania sobą w czasie, asertywność
- komunikacji i współpracy międzykulturowej
Szkolę w języku polskim i angielskim.
Klienci:
Realizowałam projekty doradczo-szkoleniowe dla Randstad Polska, Profeina, Aon Polska, Sietar Polska, Regus Center, Transporeon, Randstad Sourceright Węgry, Euro Wolontariat Polska, Graham Packaging, Abet Laminati, PLNYLALA, HB Reavis.
Wykształcenie:
Jestem absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Trenerów Biznesu Grupy Trop oraz Szkoły Coachingu Zespołowego i Grupowego. Jestem certyfikowaną trenerką I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, certyfikowanym coachem grupowym i zespołowym, certyfikowanym konsultantem testów osobowości FACET5 i IPI121. Jestem członkiem międzykulturowego stowarzyszenia SIETAR Polska, gdzie przez 2 lata koordynowałam grupą trenerów i konsultantów międzykulturowych.
Prywatnie:
Jestem miłośniczką podróży bliskich i dalekich…zawsze uczących, w które zabieram dwójkę swoich dzieci. Uwielbiam żeglować i być w drodze tej dosłownej i rozwojowej.
Sylwester Pietrzyk
Praktyk trener,coach mentor
Posiadający Międzynarodowy Certyfikat Trenera Zarządzania (2000), absolwent Podyplomowych Studiów Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Szkole Głównej Handlowej (2005), obecnie Trener szkoły Trenerów MATRIK w module Ewaluacja Szkoleń. Uczestnik szkoleń trenerskich w prowadzonych przez CTI w Londynie. In Dialogue w Kopenhadze. (2016) uprawnienia na Asesora i Doradcę w procesach certyfikacji trenerów. Członek Stowarzyszenia Promentor.
Posiada doświadczenie w zarządzaniu jednostkami biznesowymi (sektor finansowy spółka brytyjska notowana na giełdzie w Londynie) kierownik projektu, kierownik zespołu sprzedażowego, trener wewnętrzny, dyrektor zarządzający) oraz Ministerstwo Finansów (specjalista). Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu Train the Trainer, zarządzania czasem i efektywności osobistej, prowadzenia prezentacji i wystąpień publicznych. Autor wielu artykułów w Personel i Zarządzanie oraz Harvard Business Review.
Przeprowadził ponad 2300 dni treningów i warsztatów, z których otrzymuje bardzo wysokie oceny. Uczestnicy zajęć mówią o nich, że są prowadzone dynamicznie w fantastycznej atmosferze oraz z dużą ilością interesujących przykładów. Występował w programie telewizyjnym „Kawa czy herbata” poświęconym zarządzaniu czasem.
Prowadził zajęcia na studiach podyplomowych i MBA w Akademii Prof. A. K. Koźmińskiego. Prelegent na licznych Konferencjach HR. Współpracował z oficyną Ekonomiczną, wydawnictwem BECK w zakresie recenzowania wydawnictw z zakresu zarządzania i szkoleń. Od 1999 lat aktywnie działający Członek Stowarzyszenia Trenerów i Konsultantów MATRIK. Od 2012 stały trener szkoły trenerskiej w module poświęconym ocenie efektywności szkoleń.
Wpisany na listę wykładowców Okręgowej Izby Radców Prawnych.
Prywatnie podróżuje off road, (Budapeszt Bamako, Mali 2013, 6000 km ), nurkuje Borneo, Jukatan-jaskinie, Synaj. Prowadzi audycje radiowe poświęcone podróżą.
Witold Siekierzyński
Psycholog ekonomiczny (biznesu), menedżer i ekspert w obszarach komunikacji i innowacji.
Doświadczenie zdobywał na rynku telekomunikacyjnym.
Przez ponad siedemnaście lat jako ekspert i menedżer współpracował z największymi europejskimi grupami telekomunikacyjnymi zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami. W tym czasie prowadził projekty z zakresu marketingu relacji i lojalności, innowacji i nowych biznesów (w tym rozwiązań między obszarowych typu: usługi finansowe, NFC itp.).
Zarządzał kilkunastoosobowymi zespołami ekspertów odpowiedzialnych m.in. za usługi bankowe, tradycyjne i innowacyjne usługi dodane.
Uczestniczył w projektach międzynarodowych w ramach grup Orange i Deutsche Telekom.
Wspiera firmy z różnych sektorów (m.in. usług medycznych, prawnych, dóbr luksusowych, czy też usług specjalistycznych B2B) m.in. w zakresie komunikacji i marketingu, zarządzania kryzysowego i rozwoju kompetencji pracowników.
Od kilkunastu lat współpracuje jako wykładowca z najbardziej prestiżowymi uczelniami w Polsce (między innymi z Wydziałem Psychologii UW, Uniwersytetem SWPS, PAN, SGH) prowadząc wykłady i ćwiczenia na studiach magisterskich i podyplomowych.
Działa jako mentor dla młodych przedsiębiorców w Youth Business Poland (część The Prince’s Youth Business International).
Aktywnie uczestniczy w działaniach non-profit w zakresie kultury – głównie literatury.
Pisze doktorat z psychologii ekonomicznej (Wpływ obecności rywala na zaangażowanie i skłonność do podejmowania ryzyka w decyzjach ekonomicznych).
Katarzyna Jarosz
Trener, Coach zespołowy i grupowy, ekspert, ilustrator biznesowy
Doświadczenie zdobywała pracując w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Jej atutem jest wieloletnie doświadczenie w prowadzenie działań rozwojowych dla managerów i specjalistów.
Przez 15 lat w wewnętrznym HR na stanowisku Partnera Biznesu, a następnie jako Trener Wewnętrzny i L&D Expert w holenderskiej korporacji z branży HR. Specjalizuje się w obszarach związanych z rozwojem kompetencji menedżerskich, kompetencji komunikacyjnych, prowadzeniu assementów oraz coachingach zespołowych i grupowych.
Uczy efektywności osobistej, budowania i zarządzania zespołem, pracuje z zespołami nad osiąganiem sukcesów w biznesie i zwiększaniu ich efektywności.
Ogromną część jej pracy stanowi praca warsztatowa z klientami, dzięki której może pomóc im na bieżąco odkrywać swój potencjał.
Ponadto właścicielka brandu kobietarysujaca.pl – graphic recorder , ilustrator biznesowy, tworzy filmy animowane
Wykształcenie:
- Pedagogika na Uniwersytecie Warszawskim
- Studium Trenera Biznesu
- Szkoła Coaching Zespołowego i Grupowego
Łukasz Sowiński
Manager HR i szkoleń z międzynarodowym doświadczeniem.
Top HR Manager 2016, Członek Think tanku HRinfluencers High Potentials.
Absolwent Zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim, Studiował na Universidad Complutense w Madrycie oraz Universitaet zu Koeln.
Swoją karierę rozpoczynał w niemieckiej sieci handlowej Real, w której pracował 17 lat otwierając nowe obiekty i nadzorował pion administracji, a przez ostatnie 7 lat zarządzał szkoleniami i rozwojem pracowników.
Pracował również jako Training Manager w sieci luksusowych hoteli Hyatt odpowiadając za szkolenia rozwój i komunikację i otwierał hotel w Warszawie.
Od 2015 jako Dyrektor HR zarządzał obszarem HR w firmie finansowej posiadającej ponad 100 oddziałów Polsce, a następnie 2 lata jako HR Manager w firmie FinTechowej.
Wykładowca SWPS, Coach IIC&M, Trener.
Ekspert w następujących tematach:
- Zarządzanie zespołami.
- Zarządzanie procesami HR
- Wystąpienia i Prezentacje Publiczne
- Rozwój Pracowników
- Assesment i Development Center
- Coaching Biznesowy