Aplikacje
Aplikacje zwiększające efektywność projektów rozwojowych
Wdrożymy w Twojej firmie aplikacje, które pozwolą Ci efektywniej mierzyć i rozwijać kompetencje Twoich pracowników.
Focus on Sales
Aplikacja, dzięki której od samego początku pracujemy nad zapewnieniem realnej zmiany w zachowaniach pracowników działu sprzedaży.
Focus on Feedback
Focus on Feedback to innowacyjny system, który realnie wspiera wyrażanie siebie i swoich emocji w odniesieniu do zdarzeń lub osób, z którymi jesteś w interakcji.
Więcej niż aplikacje
Samo zainstalowanie aplikacji na telefonach Twoich pracowników nie zmieni magicznie jakości ich pracy. Pewnie nawet by ją obniżyło. Dlatego nie tylko stworzyliśmy te narzędzia, ale przede wszystkim pomagamy w ich wdrożeniu. Dajemy Ci też kompleksowe wsparcie w rozwoju kompetencji przy ich użyciu.
Doradzamy
Pomożemy Ci wybrać, które aplikacje i w jakim zakresie wdrożyć. Podpowiemy, jakie działania rozwojowe zaplanować, żeby w optymalny sposób przybliżyć Cię do oczekiwanych rezultatów.
- Analiza obecnego stanu
- Wybór zachowań
- Wybór wartości firmy
- Ustalenie celów projektu
Szkolimy
Przygotujemy program szkoleniowy dla Twoich pracowników na różnych szczeblach. Dzięki temu od razu zaczną efektywnie korzystać z aplikacji. Dodatkowo nabędą kompetencji zgodnych z tematyką aplikacji, np. sprzedażowych.
- Praktyczne szkolenia
- Przygotowanie do korzystania z aplikacji
- Pokazanie korzyści z użytkowania aplikacji
- Aplikacja jako realne wzmocnienie umiejętności
Wdrażamy
Wspólnie zaplanujemy terminarz wdrożenia aplikacji w Twojej firmie. Potem przeprowadzimy je w sposób niezakłócający pracy Twojego zespołu. Sprawdzimy, że wszystko działa poprawnie i bezpiecznie.
- Dodanie wartości do aplikacji
- Dodanie zachowań do aplikacji
- Wsparcie w korzystaniu z aplikacji
- Spotkania z użytkownikami
Wspieramy
Samo wdrożenie i przeszkolenie pracowników to dopiero początek. Na dalszych etapach pomagamy Tobie i menadżerom monitorować wyniki zespołu. Podpowiemy, jak wyciągać wnioski z pozyskanych danych oraz jakie działania podjąć w tym zakresie.
- Cykliczne spotkania kalibrujące
- Towarzyszenie w procesie rozwoju
- Modyfikacje zawartości aplikacji
- Dostosowanie aplikacji do poziomu uczestników